loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:
Regulamin sklepu po 25.12.2014

* Regulamin sklepu internetowego www.eokucia.pl *

 w oparciu o Ustawę o PrawachKonsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U.2014 r.poz.827 ze zmianami)

1.     Właścicielem sklepu internetowego, z domeną www. eokucia.pl  jest  firma:

 P.U.H. NFactor U.i L.Nejczyk, Os.Raczyńskiego 4/17, 62-020 Swarzędz

- tel/fax 61818-74-88, tel.kom. 603 605 574, e-mail:eokucia@wp.pl

- NIP 923-002-56-46, Regon 970000753

 -EDG12174, 12175, UMiG Swarzędz

- PKD 2007 47.91.Z (Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet)

- Konto bankowe BZ WBK 69 1090 1607 0000
0000 6000 5216

 

1.DEFINICJE  
- Sprzedawca – sklep internetowu www.eokucia.pl 
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę kupna ze Sprzedającym, któranie jest bezpośrednio związana z jej działalnościa gospodarczą lub zawodową.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna umocowana do wykonywania czynności prawnych – zawarcia umowy zakupu
- Czas realizacji podany jest w dniach roboczych – z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Sklep internetowy www. eokucia.pl zwany dalej Sprzedawcą prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferowane towary są produktami nowymi, wolnymi od wad prawnych. Ceny przedstawione przez sklep nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do negocjacji, przed dodaniem towaru do koszyka. Zamówienia w sklepie mogą składać kontrahenci,posiadający indywidualne konto w sklepie i zalogowani się na swym koncie klienta, jak również klienci nie posiadający konta klienta w sklepie.

3. Wymagania techniczne.

Celem właściwego wyświetlanie produktów oferowanych w sklepie eOkucia, wymagane jest :

- posiadanie urządzenia multimedialnego – komputer, laptop, telefon z dostępem do sieci Internet

- aktywne konto e-mail

- stosowanie przeglądarek: IE 9,0 lub wyżej, Mozilla Firefox 10. 0 lub wyżej, Google Chrome

-z włączoną obsługą ActiveX, applety JavaScript, Adobe Flash Player l Cookies

- rozdzielczość ekranu 1360x768 pix, Jakość kolorów 32 bity .Do takich wymagań zostały zoptymalizowane srtony.

Klient korzystający ze Sklepu zobowiązany jest do zachowań zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, dobrym obyczajem oraz postanowieniami
zawartymi w Regulaminie.

REJESTRACJA

 Indywidualne konto nabywcy
Założenie indywidualnego Konta nabywcy w sklepie eOkucia.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych zgodnie z ustawą. Sklep eOkucia.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych
osobowych". Dz.U. Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami. Zgodnie z tą ustawą, klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji oraz do
ich zmiany.

ZAMÓWIENIA

4. Zamówienia składać można bezpośrednio:

- na stronie www. eokucia.pl,

-e-mailem: eokucia@wp.pl w odpowiedzi Konsument otrzymuje fakturę Pro Forma – umowa zostaje zawarta.

- lub telefonicznie w godzinach 9-15 od poniedziałku do piątku.Potwierdzenie  zamówienia następuje na nośniku trwałym.

5. Po złożeniu zamówienie Konsument otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienie, z prośbą o dokonanie potwierdzenia zamówienia. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem.

Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest  jednoznaczne z obowiązkiem uiszczenie zapłaty przez Konsumenta

6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zatwierdzeniu zamówienia przez Konsumenta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych, z wyłączeniem zamówień " na zamówienie", gdzie orientacyjny termin realizacji jest określony. W przypadku wyczerpania zapasów magazynowych, Konsument zostanie niezwłocznie poinformowany o najbliższym możliwym  terminie
realizacji zamówienia.

7. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia nie będą realizowane.

8. Realizacja zamówienia płatnego w formie przedpłaty rozpoczyna się po zarejestrowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu
potwierdzenia dokonania transakcji przez bank. Brak dowodu wpłaty w przypadku zamówień na przedpłatę, w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia ulegają kasacji.

9. Ceny zawierają podatek VAT i podane są w złotych polskich.

10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, w zależności od kursu €.

11. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób.

12. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej UPS, DPD. Nabywca, podczas składania zamówienia, dokonuje wyboru formy odbioru zamówionego towaru. W końcowej fazie składanie zamówienia, program sklepu informuje Konsumenta o wartości całkowitej – do zapłaty zamówienie wraz z kosztami dostarczenia zamówienia pod wskazany przez Konsumenta adres.  Może również wybrać "Odbiór osobisty" i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu internetowego.

13. Koszty dostarczenia zamówienia pokrywane są przez Konsumenta.

14. Cennik kosztów przesyłki pojawia się podczas dokonywania zakupów lub w dziale Informacji - koszt dostawy.

FORMY PŁATNOŚCI

15. Konsument może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia
a - Płatności przy odbiorze - należność pobierana jest w siedzibie, przez listonosza lub kuriera
b - Przedpłata - tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu, po wystawieniu faktury Pro Forma.
Nabywca składający zamówienie na przedpłatę zobowiązuje się opłacić zamówienie w ciągu 3 dni od daty jego złożenia.16. Zamówienia płatne przy odbiorze. Nabywca składający zamówienie płatne przy odbiorze w chwili potwierdzenia zamówienia, zobowiązuje sie do opłacenia i
odbioru zamówionego towaru. Nie odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Nabywcę traktowane jest jako zwłoka w odbiorze rzeczy sprzedanej ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego).

16.Prawo własności towaru i związane z tym konsekwencje przechodzi na Konsumenta z chwilą odbioru zamówienia (uszkodzenie lub zagubienie)

17. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie będące wynikiem  błędnie podanych , przez Konsumenta, danych dostawy  lub innych
powodów zawinionych przez Konsumenta ( niespełnienie wymogów odbioru, np. brak gotówki na opłacenie zamówienia za pobraniem)

ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

18. Zwrot bez podania przyczyny. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku Dz. U. 2014, poz. 827  klient, ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu
(odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.Odstąpienie od umowy może nastąpić po uprzednim powiadomieniu Sprzedawcy, na twardym nośniku.

a) Odstąpienie od umowy może nastąpić w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy.

  b) Nabywca zobowiązany jest do dokonania zwrotu towaru najpóźniej 14 dni od chwili odstąpienia od umowy. Zwracany towar winien być w stanie niezmienionym w oryginalnym  opakowaniu. Do zwracanego towaru wskazane jest dołączenie dowodu zakupu (faktura lub paragon) oraz
wypełniony formularz zwrotu - wzór poniżej.

c) Koszty zwrotu ponosi Konsument. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty zapłaconej przez Konsumenta za towar i najniższe dostępne w sklepie koszty
dostawy. Równowartość zostanie zwrócona w ciągu 14 dni (od dnia odstąpienia od umowy), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe.

d) Możliwość odstąpienia od umowy kupna (zwrot bez podania przyczyny) dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez konsumentów końcowych (zamówienia detaliczne). W przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców przepisy dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny nie mają zastosowania.

e) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy powstałe w wyniku korzystania z niego z sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia i funkcjonowania rzeczy

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli: przedmiotem świadczenie jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wg specyfikacji Konsumenta lub zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

REKLAMACJE

19.Zagadnienia dotyczące reklamacji regulowane są ogólnymi przepisami prawa – Kodeks Cywilny.

20. Reklamacje zgłaszane mogą być na adres sklepu eokucia.pl.

21. Jeżeli  w zakupionym towarze zostaną stwierdzone wady techniczne, Konsument  winien powiadomić o tym Sprzedawcę oraz przesłać wadliwy towar na adres sklepu www.eokucia.pl.

22. Reklamowany towar należy zaopatrzyć w formularz zwrotu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

23. W przypadku zaistnienia kwestii spornych dotyczących rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może zwrócić się do polubownego
sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu. Konsument może również zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000
r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o polubowne rozstrzygnięcie sporu między Klientem, a Sprzedawcą.Konsument może uzyskać pomoc w rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z  pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację
Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek bez wcześniejszego uzgodnienia lub odsyłanych za pobraniem.

24. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego

25. Klienci składający zamówienie w sklepie www.eokucia.pl zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu, prosimy o zaniechanie zakupów w naszym sklepie.

26.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Z dniem 25 maja 2018 wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO). W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że Państwa dane znajdują się w naszej bazie klientów i przedstawiamy zasady ich przetwarzania.

Administratorem Państwa danych jest firma PUH NFactor z siedzibą w 62-020 Swarzędz Os.Raczyńskiego 4/17

Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach: wystawiania dokumentów sprzedaży, realizacji zamówień, kontaktu w sprawach biznesowych, finansowo-księgowych, rozpatrywania reklamacji i ew. roszczeń.

W związku z powyższymi celami, odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty pośredniczące w wykonywanych przez administratora zobowiązaniach umownych np. dostawcy usług internetowych, księgowych, kancelarii prawnych.

Dane przechowywane są bezterminowo.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do otrzymania kopii, sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu cofnięcia zgody mogą się Państwo skontaktować z biurem PUH NFactor, lub wysyłając maila na adres: eokucia@wp.pl. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (poprzednio GIODO).


Życzymy udanych zakupów w naszym sklepie.

UWAGA!

Dołożyliśmy szczególnej staranności w prezentacji danych technicznych dotyczących towarów. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi
Klienta, na adres mailowy eokucia@wp.pl lub telefonicznie 603 605 574

=====================================================================================

ZWROTU – REZYGNACJI Z ZAKUPU

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2014 r.poz.827) przysługuje Ci w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki prawo do zwrotu (bez podania przyczyny) towaru zakupionego w sklepie eOkucia.pl

Zwracany towar prosimy przesłać wraz z Formularzem Zwrotu w formie pisemnej wraz z zakupionym towarem na adres:

NFactor, Os.Raczyńskiego 4/17, 62-020 Swarzędz

Uwaga!
Nie przyjmujemy przesyłek ze zwrotami towarów wysłanych bez wcześniejszego uzgodnienia i za pobraniem.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Formularz ZWROTU-REZYGNACJI Z ZAKUPU
(odstąpienie od umowy kupna)

Miejscowość……………………………….. Data……………………..

Imię……………………………………………………... Nazwisko……………………………………………

Adres:……………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………
tel. kontaktowy……………………….......................... Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)     odstępuję od umowy zakupu produktu .......................................................……………..……………………………………………… (nazwa produktu) zakupionego w sklepie
eokucia.pl, który otrzymałem(am)……………………………………….. (data otrzymania przesyłki)
Nr dokumentu sprzedaży .................................................
Równowartość kosztów zwróconych produktów proszę przekazać na konto :

DANE DO KONTA BANKOWEGO:

Nazwa banku………………………………………………… Nr konta
......................................................................…….…………………………………………………….

Imię i nazwisko właściciela konta
bankowego………………………………………………………………………….....................................................................................

Adres właściciela konta bankowego ................................................................................................................................................………………………………….…………

 

……………………………………………………………………

(Czytelny podpis kupującego widniejący na dokumencie zakupu)

=============================================================================================================================

FORMULARZ REKLAMACJI

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Produkt (nazwa / model/ id) :
...........................................................................................................

Data nabycia _ _ | _ _ | _ _ _ _

Opis (sposób lub przyczyna powstania) uszkodzenia :

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………..

Dane Klienta:

Imię: ………………………………………..Nazwisko :…………………………………………

Adres:……………………………………………………………………………………………..

kod poczt.:…………………………miejscowość:…………………………………………………..

e-mail : ……………………………………………………………………………………………..

Preferowana forma uznania reklamacji

Proszę zaznaczyć odpowiedni punkt:

1. Naprawa uszkodzenia □

2. Nowy taki sam model □

4. Zwrot kosztów zakupu * □

*) tylko w przypadkach gdy :

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w
odpowiednim czasie,

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności

Uwaga! Celem szybszego rozpatrzenia Reklamacji prosimy o załączenie dowodu zakupu
produktu (paragonu fiskalnego lub FV) oraz poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego.

......................................................

Data i podpis Klienta

 

 

 

 

 

 

 

 

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Decyzja

Reklamacja zostaje rozpatrzona: pozytywnie* / negatywnie *

*) niepotrzebne skreślić

Uzasadnienie:

……...………………………….

Data i podpis obsługi